12.7.11

 
eat eat eat!
i wan eat until i become fat fat =D
cousin  =)
the bride r very beatiful siao!
singapore's bro =]
Dessert
c  c  c !my eye! already become like this
T^T that day i really so so so tired.when i arrived home
already hv 1.xx pm liao
but everything is very   worth
bcz that day i c dao a 'hongmao ppl's chid
his papa is 'hongmao' ppl,then his mama is chinese ppl
WOW...i'm so excited when i saw he
he so cute n damn handsome  ler
he got a brown colour's hair
same v his papa
when his mama are talking v my grandmother i got took a video about that baby =D
my cousin say me 'bian tai'  but at last she aso can't tahan
 she took my handphone n watch about that baby's video haha.
For this wedding banquet
the groom r wasted so much  money
一人一盘的鲍鱼 海参  还有一人一杯鱼翅 ==
这些我都不喜欢吃 除了海参还可以
then 我表妹说
他以后结婚绝对不要这么做
她讲她要$去和她老公度蜜月
 她问我同不同意 
我当然同意啦 then我告诉她可是你最好是表找到你老公是独生子 の


 
昨天 
学校选拔 
抓我们中六的去做工人
学生跳远我和koropok负责量距离
 昨天的太阳又是特别热的咯
晒到我的脸发黑发红
这次都以这个样子上学了 很不顾形象
昨天又给老师讲像马来人辽
还讲如果他们斋戒我在马路上吃东西
我一定给人家抓去的 ==
鸡蛋!
老娘我可是正宗的华人好不好! 

that all lah....=目

2 則留言:

Johanna 提到...

做么字变小了?我老花看没有,哈哈。

阿蚊 提到...

哈哈 我要害你近视! XD